divendres, 14 de juny del 2013

De gran vull ser...a P4A

ADAM: Vull ser bomber perquè té una mànega amb aigua, tira aigua i m'agrada apagar focs
ÁFRICA: Vull treballar amb els ordinadors perquè m'agraden perquè tenen jocs
ANA C.: Vull ser ballarina porque me voy a apuntar a sevillanes. Perquè m'agrada la música
ÁNGELA: Vull fer roba perquè m'agrada la roba i vull vendre-la
ANNA: Vull ser doctora perquè m'agrada curar als nens
AROA: Vull arreglar cotxes perquè també els pinta, perquè m'agrada anar ràpid
ÉRIKA: Vull muntar a cavall, perquè m'agraden molt els cavalls, perquè de petita volia muntar
GAEL: Vull ser conductor perquè m'agrada conduir camions, perquè són molt alts
GERARD: Vull posar  gasolina als cotxes perquè m'agrada, es fica con una manguera!
ISAAC: Vull anar a un camió d'escombraries, perquè les agafen i les tiren al camió
MAR: Vull ser mestra perquè hi han bebés. Vull treballar a l'escola de la mamá
PABLO: Vull ser camioner perquè m'agraden els camions, tenen els volants alts
ZOE: Vull estar a l'ordinador perquè m'ho passo molt bé i tenen jocs
HUGO: Vull vendre làmpades perquè m'agraden les lllums, per posar-les per la casa
IVÁN: Vull ser metge per curar els bebés i punxar-los (amb vacunes)
MARC: Vull ser un diable perquè m'encanta el correfoc i les espurnes
RITA: Vull ser mestra perquè m'agrada lo que feu: explicar als nens el que han de fer. Vull fer P4!
INASS: Vull ser cuinera perquè m'agrada fer menjars
MARJORIE: Vull netejar porque mi casa esté limpia. Vull netejar cases
TONI: Vull ser mecànic perquè m'agrada posar peces
ÍRIA: Vull ser doctora per curar als nens
LUCÍA: Vull ser mestra perquè m'agrada cuidar nens, m'agrada fer pintura
MARTINA: Vull ser mestra perquè m'agrada jugar amb els nens
VÍCTOR: Vull arreglar portes perquè m'agraden les eines
JOEL: Vull ser bomber perquè m'agrada apagar focs.


VEURE MÉS FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El teu comentari haurà de ser admès per l'adminsitrador del blog i, per tant, no apareixerà d'immediat.
Gràcies per deixar el teu comentari!