divendres, 14 de juny del 2013

De gran vull ser...a P4B

Tania: mestra, per ensenyar els nens perquè així aprenguin més coses
Noa: policia, per parar cotxes i deixar passar la gent

Natalia: grangera, perquè m’agraden molt els animals
Aitana: grangera , perquè pots acariciar els animals
Roc: policia,per atrapar lladres
David: mecànic, perquè m’agrada arreglar cotxes
Alex s.:bomber per apagar focs
Sira: metgessa, perquè curen les persones
Iker: conductor d’autobús, per anar amb autobús i amb gent
Erik:bomber,  per poder anar a apagar focs
Mireia: metgessa, per curar els nens
Martina: policia, per parar els cotxes
Marc: músic, perquè m’agrada molt la guitarra
Àlex v. : obrer amb excavadora, perquè m’agraden les excavadores i fer forats al terra.
Hugo: metge, perquè curen els pacients
Míriam: metgessa, perquè m’agrada cuidar a gent
Albert: policia, per atrapar lladres i persones que fan coses malament
Anouar: policia, perquè tenen pistola
Dani:forner,  per a fer el pa
María: policia, per parar cotxes i vagin bé pel carrer
Daniela: metgessa, per cuidar molt els nens
Marta: metgessa, perquè m’agrada curar els nens
Isaac: actor, perquè m’agrada molt el teatre
Aina: mecànic, perquè m’agrada arreglar cotxes
Txell: metgessa, per curar als nens i nenes



VEURE FOTOS

1 comentari:

El teu comentari haurà de ser admès per l'adminsitrador del blog i, per tant, no apareixerà d'immediat.
Gràcies per deixar el teu comentari!